Algemene Voorwaarden

Vertrouwelijkheid en Privacy

Bij The Hero’s Path werken we vanuit vertrouwen en helderheid.
We gaan daarom zorgvuldig om met je persoonsgegevens en de informatie die in de coachgesprekken wordt uitgewisseld. Deze blijft ten allen tijde binnen THP.

  • Persoonsgegevens: we vragen alleen de hoogstbenodigde gegevens om te communiceren.
  • Tussen coach en coachee: vertrouwelijke informatie wordt uitdrukkelijk niet gedeeld met derden.
  • Aanmeldingsprocedure: dit proces verschaft duidelijkheid over aanmelding, wederzijdse verwachtingen en betalingsvoorwaarden.

Aanmelding en Betaling

Wat gebeurt er na mijn aanmelding?

  • Ik neem binnen 2 werkdagen telefonisch contact met je op.
  • In dit gesprek maken we vrijblijvend kennis en kun je vragen stellen.
  • Je neemt contact op wanneer je je wilt aanmelden (via de mail) met vermelding van je gewenste Camino en tijdvak. Bij voldoende plek sta je dan op de deelnemerslijst.
  • Je maakt je aanmelding definitief na ontvangst van de factuur en je een aanbetaling hebt gedaan van 15% van het totaalbedrag (inclusief BTW). Zo staat je aanmelding vast.
  • Je betaalt alleen het aangegeven coachingstarief. Er zijn GEEN bijkomende kosten zoals administratiekosten.
  • 8 weken voor de vertrekdatum ontvang je de factuur voor de restbetaling. Dit bedrag voldoe je uiterlijk 6 weken voor vertrek. Dan start je met het eerste deel van het Walk the Camino pakket: The first steps.

Annulering:

  • De aanmelding kan tot 6 weken voor vertrek kosteloos worden geannuleerd. En wordt de aanbetaling op je rekening  terug gestort.
  • Bij annulering binnen 6 weken voor vertrek is The Hero’s Path gerechtigd 50% van het totaalbedrag in te houden.
  • COVID: bij onverwachte verhindering wegens een positieve testuitslag of reisrestricties zetten we in overleg je vertrekdatum om.

Weet je dat je mogelijk gebruik kunt maken van een persoonlijk budget in het kader van je loopbaan of persoonlijke ontwikkeling? Check bij je werkgever naar de mogelijkheden.